مردی که خودش را خورد

مردی که خودش را خورد

اشعار بنیامین پورحسن
مردی که خودش را خورد

مردی که خودش را خورد

اشعار بنیامین پورحسن

پروانگی ها(شعری مشترک)

با سپاس از شاعر خیلی خوب سرکار خانم فرانک خلیلی که در سرایش این شعر همراهم بودند.

دور خودم می چرخم و حل می شودم در تو
مرزی میان من و این دیوانگی ها نیست
آخر کجایی ماه من ؟دورت بگردم من!
زیبایی یک عشق جز پروانگی ها نیست.

آموختم پروانگی را آن زمانی که
دنیا به کار پیله کردن های ممتد بود
با اکتفا کردن به شمعی جای خورشیدت
جانبازی ام جانبازی پنجاه در صد بود.

بعد از تو انگاری هوا اکسی‍‍ژنش کم شد
عرصه برای سینه تنگ و تنگ تر می شد
بالا می آوردم خودم را توی اشعارم
شب ها که جای خالی ات پررنگ تر می شد.

با لطف سیلی صورتم اینگونه سرخ است و
از شرم پنهان کرده ام رویای خیسم را
سر رفته ام از تو کنار این همه احساس
پر کرده ام از شعر حجم خودنویسم را.

در اجتماع خاطراتی که مه آلود است
دارم که تندیس تو را از شعر می سازم
دارم تو را با واژه می بافم برای خود
با ذهن رویا پرور افسانه پردازم.

تابوت جسمم می کشد پیوسته روحم را
بی دست اعجازت درون خویش می پوسم
تو در صف اول مرا تشییع خواهی کرد
-می ترسم از دانستن تعبیر کابوسم-

می خواهی از من پل بسازی تا ته بن بست
می خواهی از من رد شوی تا مرز پوسیدن
می خواهی از من پس بگیری خاطراتت را
می خواهم از تو بت بسازم تا پرستیدن

یک چیز می خواهم بگویم گوش کن لطفن:
هر چند تا حالا به من بی اعتنا بودی
اما همیشه در جهان بینی این شاعر
قاطع ترین برهان اثبات خدا بودی

مثل همیشه سمت تو آغوش من باز است
با من بیامیز و مرا با عشق احیا کن
زیبا ترین اعجازها را در بغل دارم
سمتم بیا و عشق را در من تماشا کن

تو ایستگاه آخر این عشق خواهی بود
امیدوارانه معطل می شوم در تو
این سیکل را باید که وارونه بپیمایم:
دور خودم می چرخم و حل می شوم در تو.
نظرات 6 + ارسال نظر
میترا کاشفی جمعه 27 دی 1392 ساعت 09:04 http://kashefi-mitra.blogfa.com

یک چیز می خواهم بگویم گوش کن لطفن:
هر چند تا حالا به من بی اعتنا بودی
اما همیشه در جهان بینی این شاعر
قاطع ترین برهان اثبات خدا بودی

عالیه..لذت بردم
زنده و نویسا باشی شاعر

درود و سپاس خانم کاشفی.....شاعر خیلی خوب
ای کاش لینک وبلاگتون رو اصلاح کنید
ظاهرا اشتباه تایپ کردید

پوریا محبی جمعه 27 دی 1392 ساعت 02:13 http://pooriamohebi.blogfa.com

زیبا بود دوست عزیز ...

برای صرف چند شعر ساده به وبلاگم دعوتید .

منتظر نظرات شما هستم .

در صورت تمایل جهت تبادل لینک مطلعم کنید .

با کمال میل دوست عزیز

عاطفه پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 22:50 http://atefehmortezapour.blogfa.com

سلام
مثل همیشه عالی بود...
اجازه ی انتشارش هست؟

سلام خانوم مرتضایی عزیز
شما نیاز به اجازه گرفتن ندارید
یک دنیا سپاس دوست عزیزم

دلهای گیج چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 18:35

قاطع ترین برهان اثبات خدا بودی...

چهارپاره ی زیبایی بود با مضمونی زیباتر. وزن هم تاثیر گذار بود برای القای احساس.
تشکر برای زیبایی

یک دنیا سپاس دوست خوبم
خوشحالم که پسندیدید
مانا باشید

با سلام و عرض ادب و احترام محضر استاد حضرت آقای بنیامین عزیز
درود به شما بزرگوار که همیشه این حقیر را مورد تفقد خویش قرار میفرمائید . نظرات ارزنده و سازنده شما در پای سیاه مشق هایم میخوانم و یاد میگیرم در مکتب شما .
برادر بزرگوارم من همیشه مرهوم محبت ها و الطاف شما هستم و خواهم ماند .
این شعر زیبا را هم خواندم و لذت بردم از شما و خواهر گرامیمان سرکار خانم خلیلی

ارادتمند و مخلص سید علیرضا رئیسی گرگانی

سلام و عرض ادب خدمت برادر و سرور ارجمندم جناب رییسی
بنده کوچک تر از آنم که می فرمایید
سپاس برای مهر بی دریغ و حضور ارزشمندتان
مانا باشید بزرگوار

آرزو نوری شنبه 21 دی 1392 ساعت 10:22 http://973.blogfa.com

می خواهم از تو بت بسازم تا پرستیدن

سپاس خانم نوری عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد