مردی که خودش را خورد

مردی که خودش را خورد

اشعار بنیامین پورحسن
مردی که خودش را خورد

مردی که خودش را خورد

اشعار بنیامین پورحسن

دکلمه

دکلمه ی شعر "عشق به صرف هویج و چماق" با صدای گیرای دوست خوبم جناب آرمان را ازاینجا می توانید گوش کنید.

همین طور از اینجا می توانید دکلمه ی شعر "از تو...برای تو" را گوش کنید.


آرمان عزیز بی نهایت سپاسگزارم.

نظرات 7 + ارسال نظر
موج یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 13:34

سلام مجدد. باز هم از شما بسیار سپاسگزارم.
به نظر من شاعر زبان احساس انسانهاست، هنری دارد که به همه داده نشده... چیزی را می سراید که حرف دل خیلیهاست که قدرت بیان آن را ندارند... وقتی آن را می شنوند، از بیان زیبای احساسی که مدتها در درونشان حبس شده بود لذت می برند...
من از خواندن شعرهای حافظ چنین حسی پیدا می کنم و از بین شعرای معاصر هم شعرهای شادروان قیصر امین پور تقریبا چنین حسی به من میداد و شعرهای شما هم از همین جنس هستند. باز هم تاکید میکنم که شعر «از تو... برای تو» واقعا زیباست، همینطور دکلمه و آهنگ زمینه اش. متشکرم از شما و از آقای آرمان. دکلمه زیبای ایشان باعث شد زیبایی این شعر بیشتر شود و شاید اگر در قالب صوتی دلنشین بیان نمی شد، این همه زیبایی در نوشته های تایپ شده مخفی می ماند و کشف نمی شد.
در پناه حق باشید

سلام و عرض ادب دوباره
باز هم ممنونم از حضور زیبا و ارزشمند شما
امیدوارم کماکان شاهد حضور دلگرم کننده تون باشم
ممنونم

نگار حسن زاده دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 13:35 http://havalitanhai.blogsky.com/

سلام و عرض ادب و احترام استاد بزرگوارم
متاسفانه فقط تونستم عشق به صرف هویج و چماق رو گوش کنم و نمیدونم چرا هرکاری کردم دو دکلمۀ بعدی رو نتونستم باز کنم
فکر کنم مشکل از سیستم منه
به هرحال بسیار بسیار زیبا بود...شعری که از قلم شما باشه هزار بار خوندن یا شنیدنش هم کمه و بازهم برای مخاطب جذاب و دلنشینه
سپاس از قلم هنرمندتون و سپاس از جناب آرمان

با احترام

سلام و عرض ادب نگار بانوی عزیز
نمیدونم چرا برخی از دوستان در باز کردن لینک ها مشکل دارند!
به هر حال من برای بار چندم چک کردم لینک ها سالم بودن
به هر جهت سپاس ویژه برای همراهی و حضور بسیار ارزشمند و همیشگی شما دوست خوب و شاعر توانمند
مانا باشید

آرمان یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 20:18 http://eykhoob.com

سلام بنیامین عزیزم - سپاس از لطفت و سپاس از قلب زیبایت که منو پرواز میدهد.شعر جدیدی - شعر بی نظیری...انگار شعر خودمو!!! در سایت قرار دادم .منتظرت هستم

سلام و عرض ارادت آرمان جان
بسیار ممنونم برای اینکه با صدای گیرا و زیبایت ارج و قیمت مضاعفی به این دلنوشته ها دادی.
لطف حضورت قابل توصیف نیست
یک دنیا سپاس دوست عزیزم

رضا نظری یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 16:11 http://sherrezanazari.blogfa.com

سلام...
آقا اینا که هردو یکی بودن!
ولی قشنگ ‌بود...
قبل تر دو یا سه بار خوانده بودم...

سلام رضا جان
نه عزیزم دو تا بودن
بیشتر دقت کن رفیق
سپاس برای حضور دلگرم کننده ت
هنر آرمان عزیز بود

آیدا شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 15:17

فوق العاده ست. صدا و شعر هر دو. سپاس از دوست محترمتون.
دکلمه ها و صدای محکم خودتون هم بسیار گیراست. ممنون از اینهمه زیبایی.

سپاس بی پایان آیدای عزیز
در ارتباط با بنده نظر لطف همیشگی شماست
از آرمان عزیز هم مجددا بسیار سپاسگزارم برای هنری که به نمایش گذاشتن.
مانا باشید دوست خوبم

Ghazal شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 02:46

Jenab Aghay Pourhassan dar zibaiee ashaar shoma jay hich bahsi nist ama inke seday Jenab Arman jelveiee khas i ber in sooredeha bakhshide enkar napazire va dar yek kalam binazireeeeeee

درود بر شما دوست عزیز
در ارتباط با سروده های بنده نظر لطف شماست
در ارتباط با دکلمه ی جناب آرمان با شما هماهنگم
از شما و ایشان صمیمانه سپاسگزارم

Ghazal شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 01:46

binazireeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

زنده باشید دوست خوبم
یک دنیا سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد