مردی که خودش را خورد

مردی که خودش را خورد

اشعار بنیامین پورحسن
مردی که خودش را خورد

مردی که خودش را خورد

اشعار بنیامین پورحسن

زخم های کاری

عاشق شدن این روزها یک جور ناهنجاری است
این مساله از دید تو یک سوژه ی تکراری است


می خواهی از من بگذری دنبال از من بهتری

حالا تو و وجدان تو… این رسم مردم داری است?


“اذن دخول”م می دهی در “بارگاه” بسترت?

_رفتار تو مانند یک دوشیزه ی درباری است_


در انقباض لحظه ها من استخوانم خرد شد

تنها گواه ادعایم ساعت دیواری است


مازندران چشم تو یک مقصد گردشگری ست

یک ارزش افزوده بر بازارهای ساری است


تشنه به خون من شدی…از شعر من سیراب شو

خونی که در شعر من است از زخم های کاری است
……..
افعال ما تا این زمان جز ماضی مطلق نبود
تنها “تو را می بوسمت” یک حال استمراری است.



این شعر را در شعر و غزل امروز بخوانید.

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم وزیری چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 14:19

کمی از شعر دور شدم ...انگار از قافله هم عقب ماندم....بسیار زیبا سرودید....با احترام فراوان لینک شدید

سلام خانم وزیری عزیز
بسیار ممنونم از لطف و محبت شما
بسیار خوشحالم که قابل دانستید و لینک کردید
شاعرانه هایتان مستدام

نوید دانایی چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 12:00 http://parvaz-ta-khorshid.blogsky.com/

درود بر شما دوست شاعرم
داشتن لینک وبلاگ شما اتفاق خجسته ای بود که بهم این فرصت رو داد که تعداد بیشتریی از اشعارتون رو بخونم و ازشون لذت ببرم.
بدیهیه که ثبت لینک حداقل کار عاقلانه ای بود که میشد انجامش بدم هرچند باید پیشتر از شما رخصت می خواستم.
جسارتم رو ندیده بگیرین
سپاسگزارم از التفاتتون
برقرار باشید

سلام دوست عزیزم جناب دانایی
لینک شدن در وبلاگ شاعر توانایی چون شما باعث افتخار من است
یک دنیا سپاس برای مهر و توجه تان
مانا باشید دوست عزیزم

محمّد سهیلی نیا چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 11:06 http://www.rooziroozgarizendegi.blogfa.com

سلام آقای پورحسن
من شما را از طریقِ سایت"شعر1" شناختم و آدرس وبلاگتان را پیدا و مراجعه کردم.
خوشهالم که شما هم در شمال رشته ی" مهندسی مکانیک" می خوانید و برایتان آرزوی بهروزی دارم.
گذشته از این حرف ها شعر هایتان زیباست و به دل می نشیند.
من شما را با نام" مردی که خودش را خورد"لینک کردم.
شما هم اگر وقت کردید سری به من بزنید و در صورت تمایل مرا لینک کنید.
به امید دیدار و
خدانگهدارتان

سلام جناب سهیلی نیای عزیز
بسیار ممنونم که بنده را قابل دانستید و وبلاگم را لینک کردید
بنده نیز با افتخار لینکتان کردم
البته بنده حدود ده سال پیش در رشته ی مهندسی مکانیک فارغ التحصیل شده ام و محل تحصیلم هم شمال نبوده
بنده اصالتن شمالی و اهل شهرستان نوشهرم
و از اینکه هم تبار و هم رشته ای شما هستم به خود می بالم
مانا باشید مهندس سهیلی عزیز

لیلی دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 00:05 http://leyli-sedayam-kon.blogfa.com

سلام جناب پورحسن عزیز..
مثل همیشه زیبا ...

به غزل جدیدم دعوتید...
لیلی/...[گل]

سلام خانم محمودی عزیز
متشکرم از لطفتان
با افتخار خواهم آمد
ممنونم از دعوتتون

شهریار شفیعی چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 14:45 http://shahryarshafiee.blogfa.com

سلام و درود فراوان بزرگوار

با سپیدی ، صمیمانه منتطر نقد و نطر شما هستم .

با احترام [گل]

سلام شهریار جان
چشم
با کمال میل خدمت خواهم رسید

زیتا رضایی سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 23:08 http://ostorlaab.blogfa.com

سلام جناب پور حسن گرامی

بی اغراق خیلی زیبا می سرایید...ممنونم از لذتی که دادید

به من با این اشعار ناب تان....

در ضمن ممنونم از لینکتان

با افتخار بنده هم شمار ا لینک کردم

سلام خانم رضایی عزیز و گران مایه
بی نهایت خوشحالم که دستونشته هایم تایید شاعر توانایی چون شما را در پی داشت
سپاسگزار حضورتان هستم و ممنونم که وبلاگ کوچکم را لایق لینک دانستید
شاد و مانا باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد